Werven anno 2024, wat is nou eigenlijk het verschil?
Als HR-manager sta je regelmatig voor de uitdaging om nieuwe talenten aan te trekken voor je...
Oftewel: hoe krijg je werknemers zover iets te doen wat in het belang is van het bedrijf, maar niet per se direct iets oplevert op korte termijn voor de medewerker? Want we weten allemaal: Turkeys don’t vote for Christmas!
Om je een idee te geven: KLM kan per jaar 53 miljoen euro besparen. Weet je hoe? Als ze ervoor zorgen dat elke passagier naar het toilet gaat voordat ze het vliegtuig instappen. Vanuit milieuoverweging logisch, het financiële stuk is te verklaren… en toch gebeurt het niet.
Zo heeft elk bedrijf natuurlijk zijn eigen uitdaging. Of het nu over de klantenservice gaat, ondernemers die altijd zélf in het weekend bereikbaar zijn, etc. We gaan tijdens deze special aan de slag met de factoren die eraan bijdragen toch deze acties te ondernemen. Zodat je ze helpt de juiste stap te zetten. De special zal 1,5 tot 2 uur duren waarbij we de mouwen opstropen in deze workshop. Zodat je de deur uitloopt met niet alleen de kennis, maar ook een te ondernemen stap. Want zonder invloed, geen resultaat.
Voor wie: Eigenaren, CEO’s en Bestuurders
14:30 – Inloop
15:00 – Start Workshop
17:00 – Borrel
18:00 – Einde
Als HR-manager sta je regelmatig voor de uitdaging om nieuwe talenten aan te trekken voor je...
De gevaren van de moderne technologie, daar hebben we allemaal wel eens over gehoord. En bij de...
Sprookjes bestaan niet, persoonlijk potentieel wel! Hoe echt binden en boeien van elkaar...
Continue aanstaan, overal kansen en mogelijkheden zien en aangrijpen, ook in vrije momenten...
3992 DG, Houten
Werkdagen: 9:00 - 17:00
Na het invullen van het contactformulier nemen wij contact met jou op!